rallyalbum.hu: Ez az oldal nem aktív és csak kísérleti jellegű! A weblapon lévő tartalmak a nyílt Archive.org tartalomszolgáltató által vannak kezelve. A tartalomért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Az jelenlegi oldal tiszteletben tartja mások szellemi tulajdonjogait és egyéb tulajdonjogait. Az archívum megfelelő körülmények között és saját belátása szerint eltávolíthat bizonyos tartalmat, vagy letilthatja a tartalomhoz való hozzáférést, amely úgy tűnik, hogy sérti mások szerzői jogait vagy más szellemi tulajdonjogait. Ha úgy gondolja, hogy az oldalon található elérhető anyagok megsértették szerzői jogait lépjen kapcsolatba a szerkesztőkkel és haladéktalanul eltávolítjuk azokat!
       rovata

 

I. Közös Rallye Ózd, 2004. július 30. - augusztus 01. Rallye Túra Bajnokság 6. futama

Az Ózdon megrendezett következő Rallye Túra bajnoki futam rendhagyó volt, ami a szervezést és a lebonyolítást illeti. Valóban "közös" verseny volt ez, ugyanis mind az RTE, mind az MNASZ Junior Bajnokságának mezőnye rajthoz állt. Bár az adminisztratív háttér és az értékelés külön került lebonyolításra, a közönség számára mégis kerek egészet alkotott a két sorozat és egész napos programot jelentett.

Szombaton az átvételek után már délután megcsodálhatta a közönség a rajthoz álló autókat, hiszen négy órától Ózd központjában prológot rendeztek a szervezők.
Először a Junior színekben indulók teljesítették a mintegy 600 méteres távot, majd hat órától a túrások vették át a teret. Rengetegen voltak kíváncsiak a rendezvényre, hiszen mind a pálya széle, mind a környező lakások ablakai zsúfolásig volt nézővel.
Az RTE Bajnokságban Pintér László és Bodnár Gergely teljesítette a legrövidebb idő alatt a szakaszt Mitsubishi Lancerükkel. Pintérék mögött a Medvecz Péter / Medvecz Péterné kettős végzett a második, a Patyi / Gáll duó pedig a harmadik helyen.

Vasárnap reggel a túrások nyitották a napot, ők teljesítették a négy gyorsasági szakaszt a Junior mezőnye előtt. Először az Ózd Csillesor és Sajómercse elágazás, majd a Sáta és Ózd elágazás közötti szakaszokon száguldott a teljes mezőny. Szerencsére zökkenőmentesen, csúszások és szakaszok törlése nélkül zajlott minden, így a mezőny kissé megfogyatkozva, de már kora délután a Parc Fermében sorakozott. A 106 rajthoz álló páros közül mindössze ötvenöten fejezték be a napot.

Az RTE Bajnokságban nem értékelt H3-as kategóriában Veres György és Fegyverneki András Peugeot 205-se győzedelmeskedett. Mögöttük Bogár Sándor és Bacsó Rita végzett a második helyen, a dobogó harmadik fokára pedig a Suzuki Swifttel befutó Nagy / Berecz páros állhatott.
Az abszolút és a H2 kategória leggyorsabb autója a "prológelső" Mitsubishi volt Pintér Lászlóval és Bodnár Gergellyel. Igaz, a fiúknak sikerült kétszer megforogniuk a pályákon, mégsem csúszott ki a kezükből az első hely. Mögöttük az idén remek eredményeket felmutató páros, Niesz Ferenc és Oláh Zoltán ért be a második helyen. Bár az "árokjáró" BMW-ből egész nap hiányzott az ötödik fokozat, úgy látszik, így sem lehet azt megállítani, és az abszolút és kategória második helye mellett a H/F-3 kupa első helyét is bezsebelték. Nieszék mögött Sonntagh Sándor és Bozsóki Bence Mercedese gurult be harmadikként és elégedetten a napi célba. Ebben az évben ez volt a legjobb eredménye a Sonntagh / Bozsóki párosnak. A kategóriában még jó eséllyel induló Kovács / Jakab páros egész nap küzdött a Lanciával. A futóművel és a fékkel volt problémájuk, végül egy 30 perces késés okozta a vesztüket.
A H1 kategóriában változott a már megszokott sorrend, hiszen Nemes Csabáék a harmadik szakaszon technikai hiba következtében kiállni kényszerültek. A kategória első helyét az edzésen rakoncátlankodó autójukkal Koltai Tibor és Szabó Balázs szerezte meg. Koltaiék mögött Kerekes Balázs és Delkov Viktor végzett a második helyen. A nap folyamán bár lelazult a váltókarjuk, de így is meg tudták tartani helyezésüket. A harmadik legjobb időt a Siska / Gyulai kettős futotta, akik mindössze öt másodperccel maradtak el Kerekeséktől. Patyiék Corsája mellől is elpártolt a szerencse, hiszen csak a kilencedik helyre tudták behozni autójukat. Ha jó eredményben nem is, de izgalomban azért volt részük. Egy defekt miatt felnin jöttek le az egyik szakaszról, ami miatt nagyon sok időt vesztettek.
N3-ban a már jól ismert és egyetlen rajthoz álló páros, Duber István és Budai Viktória volt. Ők sem az előre kitűzött helyen végeztek, a technika ugyanis náluk is megadta magát. A harmadik gyorsasági szakaszig minden rendben volt az autóval, ott azonban a sebességváltó rudazatával akadt problémája a kettősnek. Egy lassító után félreálltak, majd öt perc szerelés után tudták csak folytatni a versenyüket. Természetesen ez játszott döntő szerepet az eredményükben.
A3-ban ismét Hefler Róbert és Csóka Balázs nyerte a kategóriát, aminek köszönhetően már ők vezetik az A3 pontállását. Az első hely mellett az abszolút értékelés ötödik helyét is ők tudhatták magukénak. Heflerék mögött Csikó Péter és Kis - Tóth Miklós Ladája ért be másodikként és az A/Lada kupa legjobbjaként a célba. Az A3 harmadik legjobb idejét Kiss Róbert és Berta József érte el.

Az N2-es kategória mezőnye felére csökkent a nap végére. A célba érkező párosok mindegyike egy-egy serleggel lett gazdagabb, hiszen mindössze három autót lehetett értékelni. A leggyorsabb a Vidéki Csaba / Keresztesi Péter Hondája volt, ezzel a helyezéssel a kategória második helyéről várja a páros a folytatást. Mögöttük több mint egy perccel lemaradva Rónai Attila és Darók Attila ért be másodikként szintén egy Hondával. A harmadik helyen zárta a napot Papp Szabolcs és Szilágyi László, akik egy Ladával teljesítették az előírt kilométereket.
A2-ben az első szakasz után még a Várfalvi / Ivanov páros vezette a kategóriát, a második szakasz után azonban műszaki problémák miatt átadták az első helyet Terjék Tamásnak és Terjék Tibornak, akik meg is tartották ezt. Várfalviék így Terjékék mögött a második helyen értek célba, míg a harmadik helyen az idén bemutatkozó Molnár Gellért / Füleki Ádám kettős Peugeot 205-se gurult be.


Az N1 máskor oly népes mezőnye most nem bővelkedett indulókban, hiszen csak három autó indult a kategóriában. A Gál / Lencsés duónak ölébe hullott a győzelem, a másik két páros sajnos többször is hibázott. Gálék mögött a Kurtos / Espán kettős érte el a második legjobb időt, Kulcsár Dániel és Endrődi Harri pedig a harmadik helyen végzett.
A1-ben egy percen belül ért célba az első három helyezett. A leggyorsabbnak a Bíró testvérpár Trabantja bizonyult, maga mögé utasítva Szabóékat és Strider Zoltánékat.

A Rali- Túra Bajnokság kövbetkező futamát Kazincbarcikán rendezik meg augusztus utolsó hétvégéjén. A két gyorsasági szakasz Putnok és Kelemér, valamint Felsőnyárád és Sajókaza között zajlik majd.

Készítette:
www.rallyalbum.hu

További képek a versenyről a Maczek Péter honlapján.

 
   RallyAlbum
 

 Újdonságok
 Régebbi híreink
 Climb Dance
 Videóklippek
 Versenynaptár

 
   Nagy Bea rovata
   Aktuális interjú
 További interjúk
 
   Csapatunk - Atyó Racing
   Aktuális beszámoló
 Csapatunk versenyei
 Csapatunk képei
 Csapatunk videói
 Támogatóink
 Versenyautónk adatai
 
   Erdei Motorsport
 

 Céginfo
 Referenciák
 Alkatrészek
 Eladó, bérelhető autók
 Bazár

 
   Kacsándi Foto
 

 Képek a 2004-es évadból

 
   Csatos Foto
 

 Képek a 2002-es évadból
 Képek a 2001-es évadból
 Képek a 2000-es évadból
 Válogatás régebbről  

 
   Rally 2000
   Esztergom Rally
 Veszprém Rally
 Budapest Rally
 Zala Rally

 Acropolis Rally

 Háttérképek
 
   Linkek
   Tőbb, mint 100 külföldi és
 hazai rally oldal címe és
 rövid leírása
 
 
     
 
 
 
 
   E-mail
 

 
 

   

 
   Impresszum
   
   Kezdő oldal