rallyalbum.hu: Ez az oldal nem aktív és csak kísérleti jellegű! A weblapon lévő tartalmak a nyílt Archive.org tartalomszolgáltató által vannak kezelve. A tartalomért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Az jelenlegi oldal tiszteletben tartja mások szellemi tulajdonjogait és egyéb tulajdonjogait. Az archívum megfelelő körülmények között és saját belátása szerint eltávolíthat bizonyos tartalmat, vagy letilthatja a tartalomhoz való hozzáférést, amely úgy tűnik, hogy sérti mások szerzői jogait vagy más szellemi tulajdonjogait. Ha úgy gondolja, hogy az oldalon található elérhető anyagok megsértették szerzői jogait lépjen kapcsolatba a szerkesztőkkel és haladéktalanul eltávolítjuk azokat!
      Beszámoló az I. Tisza Rallye-ról (Szendrő, 2002. május 04-05.)

  - Hegedűs Csaba ::: Esztergomi Autósport Egyesület
 Trabant 601 ERS Gr. A1

Hihetetlen nagy csata és a várva várt győzelem.

Elérkezett ez a pillanat is
Olyan versenyen vettünk részt, ami minden szempontból kiválónak mondható.
Nagyon színvonalas, technikás pályákon autózhattunk, lelkes közönség előtt.
Óriási élmény volt! Ilyen lelkes közönséggel már nagyon rég találkoztam, és akkor is Borsodban volt a verseny - talán nem véletlen, hogy pont ezen a vidéken van ekkora tábora a Rallye Sportnak. Teljesen más érzés ilyen biztatás közepette autózni.
Nagyon köszönjük mindenkinek a biztatás!

Hogy láttuk mi ezt belülről?
Szombat reggel érkeztünk Szendrőbe. A szokásos átvételek után (adminisztratív, technikai) elindultunk pálya bejárásra. Ezen a vidéken szinte lehetetlen áthaladni anélkül, hogy az ember ne találkozzon olyan útszakasszal, ahol még nem rendeztek volna gyorsaságit. Mindenhol lassító nyomok, "Hajrá xy!" feliratok, rajt, cél vonalak. Ezért nagyon reménykedtünk abban, hogy igazi rally pályákon fogunk autózni.
Nem is csalódtunk. Tehát a pályákkal maximálisan elégedettek voltunk. Minden adott volt egy nagyon jó versenyhez. Ragyogó idő, kiváló pályák, lelkes szurkolók és nem utolsó sorban rengeteg versenyző. Kategóriánkban például 13-an álltunk rajthoz és nagy küzdelemre volt kilátás.
Nem is maradt el a küzdelem. Szinte minden gyorsasági után változott az első három sorrendje. Szerencsére ebben a hármasban Öcsiék és Szebiék mellett mi is ott voltunk. Iszonyatosan nagy csata volt, aminek a végén egy kis szerencsével mi kerültünk ki győztesen.

Nézzük egy kicsit részletesebben.
Első gyors: Szuhogy - Felsőtelekes
Általában nem szoktunk jól kezdeni. Most is így volt. Meglehetősen bátortalanul autóztunk, abszolút semmi kockázatott nem vállaltunk. Így negyedik idővel értünk célba, 3 mp hátránnyal Szebiékhez képest, Öcsiéktől pedig 2 mp-et kaptunk.
Második gyors: Szendrő - Abod
Ezen a gyorsasági szakaszon edzésen csak utcai autóval mentünk, így a féktávok nem voltak begyakorolva. A lassítók előtt túlságosan hamar kezdtem el fékezni, és mivel volt belőlük jó néhány, összeszedtünk némi idő többletet. Pontosan 7 mp hátrányt Öcsiékkel szemben, Szebiéknek viszont 4 mp-et adtunk. Így az aktuális sorrend Öcsi vezetett 9 mp-el, Mi feljöttünk a második helyre 1 mp-el Szebiék előtt.
Harmadik gyors: Abod - Ládbesenyő
Sajnálatos esemény történt. A 47-es rajtszámmal induló versenyzőpáros bukása miatt, a rendezőség etappá nyilvánította ezt a szakaszt.
Negyedik gyors: Szuhogy - Felsőtelekes
Megpróbáltuk felpörgetni a tempót. Végre sikerült ténylegesen is felébredni. A célban éreztem, hogy jobb időt kellett hogy elérjünk, mint az előző körben. A stopban kiderült, hogy tényleg gyorsultunk és 5 mp-el jobb időt autóztunk magunkhoz képest. Ezzel az időeredménnyel ismét másodikként értünk célba, 2 mp-re Szebiéktől, akik megnyerték ezt a szakaszt és 6 mp előnnyel Öcsiékhez képest. Összesítésben viszont visszacsúsztunk a harmadik helyre. Öcsi maradt az első helyen 3mp-re tőlünk, Szebiék az egy mp hátrányukból egy mp előnyre tettek szert velünk szemben.
Ötödik gyors: Szendrő - Abod
Tudtam, hogy az előző körben a féktávok miatt meglehetősen sok időt bent hagytunk, ezért próbáltam rövidebb féktávokat venni. Az eredmény az lett, hogy 7 mp-el gyorsabban teljesítettük önmagunkhoz képest a szakaszt. Szebiék voltak itt is a leggyorsabbak 2 mp-el végeztek előttünk, majd minket Öcsiék követtek 1 mp-el. Az összesített sorrendben most Szebiék vezettek Öcsiék előtt 1 mp-el, előttünk pedig 3 mp-el.
Hatodik gyors: Abod - Ládbesenyő
Sikerült végre elsőként célba érni. Semmi hibát nem követtünk el. Elég jól sikerültek a féktávok és a kanyarsebesség is jónak bizonyult. Valamelyest faragtunk a hátrányunkból, de nem túlságosan sokat, hiszen a többiek sem sétakocsikáztak. Szebiéket 1 mp-el vertük, Öcsiéket pedig 3-al. Összesítésben visszakerültünk a második helyre. Szebiék vezettek 2 mp-el, Öcsiék pedig 1 mp-el voltak mögöttünk.
Hetedik gyors: Szuhogy - Felsőtelekes
A kedvenc szakaszom. Újabb egy mp-el gyorsultunk magunkhoz képest, viszont Szebiék sem tétlenkedtek és 2 mp-et megint, adtak nekünk. Öcsiék viszont valamiért nem tudtak javítani, és így újabb hátrányt szedtek össze. Pontosan 8 mp-el voltunk gyorsabbak náluk. Az összesített állás. Szebiék növelték előnyüket 4 mp-re, Öcsiék viszont hátrányukat növelték 9 mp-re.
Nyolcadik gyors: Szendrő - Abod
Hatalmas nyomás volt rajtunk, mivel annyira kicsi volt a hátrány és az előny is, hogy egy hibával elúszhat a második hely, de még a dobogós hely is talán. Viszont ha nagyon jól teljesítünk akár az első hely is meglehet. Szóval az adneralin szintem az egekben volt. Ezzel gondolom mind a hárman így voltunk. Öcsiéknek sikerült a leggyorsabban teljesíteni ezt a távol, 1 mp-el hamarabb értek célba mint mi, Szebiék viszont az utolsó kanyarban hibáztak és ez a hiba súlyos másodpercekbe került. Egészen pontosan 14 mp-el mentek rosszabb időt mint mi. Ezzel összetettben átvettük a vezetést. 8 mp előnyünk volt Öcsiékhez képest, Szebiékhez képest pedig 10. Ezt az előnyt viszont meg is kell tartani, illetve valamennyit legalább belőle.
Kilencedik gyors: Abod - Ládbesenyő
A két szakasz között csak 1 km-es etap volt. Az időellenőrző előtt megbeszéltük a történteket és visszaülve az autóba csak azon járt az eszem, hogy ne hibázzunk sehol. Az időellenőrzőbe begurulva a rendezőség közölte, hogy ez a szakaszt ismét etapként kell teljesítsük. Megkönnyebbültem! Mivel ez azt jelentette, hogy megnyertük a versenyt.

Így alakult hogy az utolsó pillanatban, óriási küzdelemben felállhattunk a dobogó tetejére.
Ez a verseny bizonyosan az eddigi legkevesebb versenyem, hiszen igazi küzdelemben sikerült nyernünk és elhozni az ezért járó 9 pontot.
Biztos vagyok benne, hogy legközelebb is hasonló nagy küzdelem várható.
Remélem akkor is sikerül majd tartani a tempót a többiekkel.
Gratulálok Szebinek és Öcsinek! Köszi ezért a felejthetetlen versenyért.

Köszönet még a szerviznek: Barninak, Hofinak - remélem legközelebb is unatkozni fogtok :-)- valamint segitőinknek, támogatóinknak!

Foto: DuEn, Bal3, Iwi


www.rallyalbum.hu

Kategóriánk eredményei, gyorsaságiként:
 I.Tisza-Rallye Szendrő, 2002. május 04-05.

Versenyzö Kategória
Kör
Gyors1
Gyors2
Gyors3
Gyors.idö
Navigátor   Tipus 
Hiba idö
Egyesület  
Össz. idö
   
LŐKÖS ATTILA A1
1.
2:47
5:43
5:43
36:41
HEGEDŰS CSABA TRABANT 601
2.
2:42
5:36
4:55
0:00
ESZTERGOMI ASE ERS
3.
2:41
5:34
1:00
36:41
   
GÁL JÓZSEF A1
1.
2:45
5:36
5:43
36:49
VINCZE ISTVÁN TRABANT 601
2.
2:48
5:37
4:58
0:00
ALFA LBT ASE  
3.
2:49
5:33
1:00
36:49
   
SZEBENSZKI CSABA A1
1.
2:44
5:47
5:43
36:51
SZEBENSZKI ZSOLT TRABANT 601
2.
2:40
5:34
4:56
0:00
VÁCI AUTÓ SE  
3.
2:39
5:48
1:00
36:51
   
STRIDER ZOLTÁN A1
1.
2:50
5:48
5:43
37:37
HANGÁCSI ISTVÁN TRABANT 601
2.
2:46
5:48
5:09
0:00
FLYING-CAR MS  
3.
2:45
5:48
1:00
37:37
   
ANTAL ZSOLT A1
1.
2:53
5:54
5:43
38:09
BARCZI ZSOLT TRABANT 601
2.
2:53
5:51
5:15
0:00
SZENDRÖ VÁROSI SE  
3.
2:51
5:49
1:00
38:09
   
FENYVESI CSABA A1
1.
3:05
6:03
5:43
39:08
FENYVESI PÉTER TRABANT 601
2.
3:01
5:59
5:21
0:00
EL-TON VARÁZS GARÁZS SE  
3.
2:57
5:59
1:00
39:08
   
KANYó PéTER A1
1.
3:08
6:09
5:43
39:26
IPOLYI LáSZLó TRABANT 601
2.
3:00
6:04
5:20
0:00
ESZTERGOMI ASE  
3.
2:58
6:04
1:00
39:26
   
KISS TIBOR A1
1.
3:19
6:11
5:43
40:06
FORRó TAMáS TRABANT 601
2.
3:03
6:06
5:30
0:00
ESZTERGOMI ASE  
3.
3:07
6:07
1:00
40:06
   
PÁLOS NORBERT A1
1.
3:20
6:40
5:43
41:42
PINTÉR IMRE TRABANT 601
2.
3:12
6:26
5:44
0:00
ALFA LBT ASE  
3.
3:09
6:28
1:00
41:42
   
TÓTH ZSOLT A1
1.
3:01
6:16
5:43
42:24
NAGY PÁL TRABANT 601
2.
4:40
6:22
5:30
0:00
TISZAÚJVÁROSI ASE  
3.
3:31
6:21
1:00
42:24
   
FORINTOS NORBERT A1
1.
4:05
6:40
5:43
42:39
NYERS LÁSZLÓ TRABANT 601
2.
3:20
6:32
5:49
1:00
ESZTERGOMI ASE  
3.
3:05
6:25
1:00
43:39
   
HORVáTH RICHáRD A1
1.
2:46
5:58
5:43
SZíJáRTó GáBOR TRABANT 601
AL BUNDY RT  
   
VÁRFALVI GÁBOR A1
1.
3:11
7:05
5:43
VARHOLY ZOLTÁN TRABANT 601
SZENDRÖ VÁROSI SE  

 

Támogatóink:

 

 
   RallyAlbum
 

 Újdonságok
 Régebbi híreink
 Climb Dance
 Videóklippek
 Versenynaptár

 
   Nagy Bea rovata
   Aktuális interjú
 További interjúk
 
   Csapatunk - Atyó Racing
   Aktuális beszámoló
 Csapatunk versenyei
 Csapatunk képei
 Csapatunk videói
 Támogatóink
 Versenyautónk adatai
 
   Erdei Motorsport
 

 Céginfo
 Referenciák
 Alkatrészek
 Eladó, bérelhető autók
 Bazár

 
   Kacsándi Foto
 

 Képek a 2004-es évadból

 
   Csatos Foto
 

 Képek a 2002-es évadból
 Képek a 2001-es évadból
 Képek a 2000-es évadból
 Válogatás régebbről  

 
   Rally 2000
   Esztergom Rally
 Veszprém Rally
 Budapest Rally
 Zala Rally

 Acropolis Rally

 Háttérképek
 
   Linkek
   Tőbb, mint 100 külföldi és
 hazai rally oldal címe és
 rövid leírása
 
 
     
 
 
 
 
   E-mail
 

 
 

   

 
   Impresszum
   
   Kezdő oldal