rallyalbum.hu: Ez az oldal nem aktív és csak kísérleti jellegű! A weblapon lévő tartalmak a nyílt Archive.org tartalomszolgáltató által vannak kezelve. A tartalomért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Az jelenlegi oldal tiszteletben tartja mások szellemi tulajdonjogait és egyéb tulajdonjogait. Az archívum megfelelő körülmények között és saját belátása szerint eltávolíthat bizonyos tartalmat, vagy letilthatja a tartalomhoz való hozzáférést, amely úgy tűnik, hogy sérti mások szerzői jogait vagy más szellemi tulajdonjogait. Ha úgy gondolja, hogy az oldalon található elérhető anyagok megsértették szerzői jogait lépjen kapcsolatba a szerkesztőkkel és haladéktalanul eltávolítjuk azokat!
      Beszámoló a III. Esztergomi Rallye Sprint Kupa első futamáról (2001.05.06.)
      és az I. Ózd Rallye-ról (2001.05.13.):

  - Hegedűs Csaba ::: Esztergomi Autósport Egyesület
 Trabant 601 ERS Gr. A1

Győzelem vagy Halál! avagy Beavatás két felvonásban.

Három verseny három navigátor, illetve most már négy verseny három navigátor. Feltéve, hogy beleszámoljuk az ózdi futamon teljesített 4 km-t is. De kezdjük az elején. A dolgok úgy alakultak, hogy ismét navigátorváltás történt. A III. Esztergomi Rallye Sprint Kupa nyitó fordulóján álltunk rajthoz ebben a formában először. A Strázsa hegyi rally pályán rendezet versenyen három kört kellett teljesítenünk, melyből a két legjobb köridő összegét vették figyelembe az összértékelésben. A verseny nagyon jól sikerült, nekünk biztosan, mert kategóriánkban az első helyen végeztünk. De nem csak emiatt volt jó a verseny, a nyomvonalat ismét módosították az elmúlt futamokhoz képest, ami változatosabbá teszi a küzdelmet. Ezen kívül szép számú versenyző és néző is megtisztelte versenyünket. A beavatás első felvonása a lehető legjobban sikerült, igaz mind a ketten tisztában voltunk azzal, hogy az első igazi megmérettetés az I. Ózd Rallye lesz, legalább is ebben a felállásban.
Így is történt. Következett az I. Ózd Rallye, az érem másik oldala. A vasárnapi rajt után sajnos nem jutottunk túl messzire, mivel az első gyorson a harmadik lassítóban hibáztam és egy méretes bukfencet mutattunk be. A mutatványt az ott álló néző sereg 10-re értékelte, kár hogy ezért nem jár bajnoki pont. J Szerencsére egyikünk sem sérült meg, de a technika valamivel jobban. Mivel a futóművünk is megsérült így kiállásra kényszerültünk. Bukásért csak magamat hibáztathatom. Röviden annyi történt, hogy a lassító előtt a féktávot túl rövidre vettem és beférni még befértünk a lassítóba, de kifele jövet az utolsó gumira a jobb első kerék felfutott és az autót úgy feldobta, hogy azt sem tudom hányszor volt tető - kilincs - tető - kilincs. Egy szóval a lassító nyert! Innentől kezdve a versenyt nézőként "élveztük" tovább. Sajnos más sorstársakkal együtt. Ebben a bizonyos lassítóban azért elvittük a pálmát, ami a bukás mértékét illeti. Igaz szívesen kihagytam volna ezt a "dicsőséget". Akik versenyben maradtak, mert azért akadtak olyanok is, - J - le a kalappal, szerintem nagyon szépen autóztak, nagy küzdelem volt. Visszatérve a "beavatásra", vége a második felvonásnak. Egyszer fenn, egyszer lenn. Remélem, azért többször leszünk majd fenn.


www.rallyalbum.hu

 

Támogatóink:

Royal Söröző

 

 

 
   RallyAlbum
 

 Újdonságok
 Régebbi híreink
 Climb Dance
 Videóklippek
 Versenynaptár

 
   Nagy Bea rovata
   Aktuális interjú
 További interjúk
 
   Csapatunk - Atyó Racing
   Aktuális beszámoló
 Csapatunk versenyei
 Csapatunk képei
 Csapatunk videói
 Támogatóink
 Versenyautónk adatai
 
   Erdei Motorsport
 

 Céginfo
 Referenciák
 Alkatrészek
 Eladó, bérelhető autók
 Bazár

 
   Kacsándi Foto
 

 Képek a 2004-es évadból

 
   Csatos Foto
 

 Képek a 2002-es évadból
 Képek a 2001-es évadból
 Képek a 2000-es évadból
 Válogatás régebbről  

 
   Rally 2000
   Esztergom Rally
 Veszprém Rally
 Budapest Rally
 Zala Rally

 Acropolis Rally

 Háttérképek
 
   Linkek
   Tőbb, mint 100 külföldi és
 hazai rally oldal címe és
 rövid leírása
 
 
     
 
 
 
 
   E-mail
 

 
 

   

 
   Impresszum
   
   Kezdő oldal