rallyalbum.hu: Ez az oldal nem aktív és csak kísérleti jellegű! A weblapon lévő tartalmak a nyílt Archive.org tartalomszolgáltató által vannak kezelve. A tartalomért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Az jelenlegi oldal tiszteletben tartja mások szellemi tulajdonjogait és egyéb tulajdonjogait. Az archívum megfelelő körülmények között és saját belátása szerint eltávolíthat bizonyos tartalmat, vagy letilthatja a tartalomhoz való hozzáférést, amely úgy tűnik, hogy sérti mások szerzői jogait vagy más szellemi tulajdonjogait. Ha úgy gondolja, hogy az oldalon található elérhető anyagok megsértették szerzői jogait lépjen kapcsolatba a szerkesztőkkel és haladéktalanul eltávolítjuk azokat!
      Beszámoló a II. Esztergomi Rallye Sprint 3. futamáról (2000.09.01):

  - Szolnoki Krisztián ::: Esztergomi Autósport Egyesület
 Trabant 601 Gr. A4

A tavalyi versenysorozathoz hasonlóan egyesületünk idén is megrendezi az Esztergomi Rallye Sprint kupát.
A verseny szervezője Patkóczi László, az Esztergomi Autósport Egyesület szakosztályvezetője, megpróbálja ezeket a viadalokat minél érdekesebbé tenni, például azzal az újítással, hogy ezt a 3. fordulót éjszaka kellett teljesíteni.
További részletek a versenyről, fordulókról a kiírásban.

Éjszakai versenyzésben még - egy prológtól eltekintve - nem volt részem, ezért kíváncsian vártam a verseny kezdetét.
Az éjszakai és a délelőtti eső kicsit megijesztet, hogy vajon a pálya milyen állapotban lesz, mivel földes pályáról van szó. Valószínűleg nem voltam egyedül aggodalmammal, talán ennek volt köszönhető, hogy az ország távolabbi pontjairól kevesebb versenyző érkezett, de akik itt voltak, azt hiszem nem bánták meg.
Igaz, hogy versenyzőből valamivel kevesebb volt, mint máskor, de nézőből annál több. Igazi verseny hangulat volt a Strázsa hegyi pályánál, itt ugyan nem volt zúgó, dübörgő erdő, izzó féktárcsák, - bár volt, akinek szikrát hányt fékezésnél - viszont voltak fények, szagok és hangok, amik azt hiszem mindannyiunk vérét megpezsdítik, és volt adneralin, legalábbis bent a versenyautóban mindenképp :-)

A verseny előtt két kör volt engedélyezve pályabejárásként, szigorúan csak lassú tempóban.
Nem titkoltan nagy előnyünk volt, mivel a pálya nyomvonala némi módosítással megegyezett azzal a nyomvonallal, amit augusztus 26.-án a fotópályázat nyerteseivel teljesítettünk. (az itt látható képek akkor készültek - thx: Magyar Krisztián és Németh Attila!)
Itt szeretném megköszönni nekik a részvételt és azt, hogy a kisebb technikai problémák orvoslása alatt türelmesek maradtak. Én, részemről remekül éreztem magam, remélem Ők szintúgy, de erről remélem, majd nyilatkoznak az érintettek. Még egyszer Köszi!

Visszatérve a versenyre: ezzel az előnnyel a tarsolyunkban úgy döntöttünk, hogy nem írunk itinert, fejből megyünk. Ezért Krisztián most másként diktálta az iramot az eddigi 200-B3-20-J4-100-.. helyet, most nem mondta sem, a távolságot sem az, hogy jobb vagy bal.
Nagyjából így szólt az instrukció: Ne vedd el! Ezt, úgy mint az előző körben! Próbáljuk meg harmadikban...! Ez után a bemondás után kilincsel előre haladtunk, illetve gondolom, hogy előre, mert a szúróink fényében csak fákat láttunk, majd egy pillanatra az utat, aztán megint fákat, majd visszafele megint az utat egy pillanatra, majd megint fák,...szóval kicsit dolgoztam a kormánnyal, mire összeszedtem az autót :-) Nem mintha nem élveztem volna. Nagyon is! Majd Kriszti így folytatta: Ez az. Ez a jó! Hohó! Majd kicsit később: ...viszont időben nem volt valami jó... Nagyjából ilyen instrukciókat kaptam. Hozzáteszem, csak itt engedhettük meg ezt a luxust, hogy nem írtunk itinert.
Mindezek ellenére, vagy hatására, az első körben, holt versenyben álltunk az első helyen. Ezután mérlegelve az első kört, a hibákat megbeszélve, megpróbáltunk javítani az időn, ami sikerült is. 7 másodpercet javítottunk a köridőnkön. Ezzel sikerült a második körben is első időt autózni 2 másodperc előnnyel. A harmadik kör kezdetekor az adneralin szintünk már az egekben volt, és ráadásul leszállt a köd is. Köd miatt valamivel lelassultunk (2 mp-el mentünk rosszabbat, mint a második körben) és "csak" a második időt teljesítettük 1 másodperc hátránnyal, így a végelszámolásnál Mi örülhettünk jobban, mivel 1 másodperccel ugyan, de megnyertük kategóriánkban ezt a fordulót. A köd hatására Krisztiánnak lett egy kis elfoglaltsága, mivel amikor beértünk egy ködös sávba akkor a szúrók fénye nem jött jól, azt hiszem tapasztaltatok már ilyet amikor refivel mentek ködben, nem valami kellemes és ráadásul nem is látsz semmit, szóval Ő kezelte a lámpakapcsolókat. Most viszont Én dirigáltam neki: Most le! Most vissza! Most le! .....

Mindent összevetve, szerintem a résztvevők egy jók kis versenyen vettek részt, és akik nem voltak itt azok sajnálhatják, hogy kihagyták ezt a fordulót. Köszönet érte Patkóczi Lacinak, a verseny rendezőjének!

Lőkös Attila (Atyó)
www.rallyalbum.hu

 

Támogatóink:

Royal Söröző

 

 
   RallyAlbum
 

 Újdonságok
 Régebbi híreink
 Climb Dance
 Videóklippek
 Versenynaptár

 
   Nagy Bea rovata
   Aktuális interjú
 További interjúk
 
   Csapatunk - Atyó Racing
   Aktuális beszámoló
 Csapatunk versenyei
 Csapatunk képei
 Csapatunk videói
 Támogatóink
 Versenyautónk adatai
 
   Erdei Motorsport
 

 Céginfo
 Referenciák
 Alkatrészek
 Eladó, bérelhető autók
 Bazár

 
   Kacsándi Foto
 

 Képek a 2004-es évadból

 
   Csatos Foto
 

 Képek a 2002-es évadból
 Képek a 2001-es évadból
 Képek a 2000-es évadból
 Válogatás régebbről  

 
   Rally 2000
   Esztergom Rally
 Veszprém Rally
 Budapest Rally
 Zala Rally

 Acropolis Rally

 Háttérképek
 
   Linkek
   Tőbb, mint 100 külföldi és
 hazai rally oldal címe és
 rövid leírása
 
 
     
 
 
 
 
   E-mail
 

 
 

   

 
   Impresszum
   
   Kezdő oldal