rallyalbum.hu: Ez az oldal nem akt√≠v √©s csak k√≠s√©rleti jellegŇĪ! A weblapon l√©vŇĎ tartalmak a ny√≠lt Archive.org tartalomszolg√°ltat√≥ √°ltal vannak kezelve. A tartalom√©rt semmilyen felelŇĎss√©get nem v√°llalunk.
Az jelenlegi oldal tiszteletben tartja m√°sok szellemi tulajdonjogait √©s egy√©b tulajdonjogait. Az arch√≠vum megfelelŇĎ k√∂r√ľlm√©nyek k√∂z√∂tt √©s saj√°t bel√°t√°sa szerint elt√°vol√≠that bizonyos tartalmat, vagy letilthatja a tartalomhoz val√≥ hozz√°f√©r√©st, amely √ļgy tŇĪnik, hogy s√©rti m√°sok szerzŇĎi jogait vagy m√°s szellemi tulajdonjogait. Ha √ļgy gondolja, hogy az oldalon tal√°lhat√≥ el√©rhetŇĎ anyagok megs√©rtett√©k szerzŇĎi jogait l√©pjen kapcsolatba a szerkesztŇĎkkel √©s halad√©ktalanul elt√°vol√≠tjuk azokat!
      Beszola 4. Pilis INVEST Rallye-r: (Budapest, 2003.03.01-02.):

  - Heged Csaba ::: Esztergomi Autport Egyeset
 Trabant 601 ERS Gr. A1

A 2003-as ad elsversenye.
A Mikul Rallye a el sok idtelt el, mis a felkzi idmegleheten ridre sikert. Sajnos egy elfoglaltsaim miatt az autfelkze nem sikert maradtalanul.
Az utolsverseny nem mt el nyomtalanul, y elsleges feladatunk a sek orvosla volt. Ez meg is ttt, viszont a futbel az elslaprugcsere elmaradt. A rugsere azt lett volna szs, mert a jelenlegi t puhak bizonyult, ami murv szakaszokon, - pdl a Mikul Rallye szakaszain - nem okozott gondot, de aszfalton elg kellemetlen viselkedik az autmiatta.
Mindezek ellene bizakodk voltunk, hiszen a motorunk rendben volt a tavalyi et is gyelemmel ztuk.

Az elsgyorsasi szakaszon a lassban m kisebb sebessn is kitt az authulja, ez nem volt mkt az esebb kanyarokban sem. Ennek kzhetn az elskomolyabb kanyarban megforogtunk el sok id veszettk. Remt, hogy ha m gumit teszk fel ez a probla megoldik, vagy legalb is mslik.
Teh a szervizparkban gumicsere, tankol m indultunk is tovb.
Valamelyest sikert is stabilabbtenni az aut, de m mindig nem volt a megfelel ez meg is lszott az idredmyeinken.
b ker csere. A harmadik gyorson ugyan saj idk javottunk, ami nem volt neh, az elki hiba miatt, viszont a tbiekkel nem tudtuk felvenni a versenyt bhogy is igyekeztk.
Emlre mtesemy ezen a gyorson:
a szakasz fele k hangos csattanra lettk figyelmesek, mivel az autviselkeden semmilyen vtoz nem lt el nem tulajdonottam t nagy jelentet a dolognak. A be azonban hatalmas ft tt ki a motortb. Elhagytuk az lomt azonnal megltunk megnni mi ttt. Motorhtetfel, m ltam is a csattan ok. Leszakadt a hventillorunk, y f gyorsasit h nk teljesettk. Szerencse a szervizautan volt csere darab, y folytatni tudtuk a versenyt.
A negyedik gyorsasin, megprtuk szeszedni magunkat, hha egy-k helyet sikerne elb lni. A szakasz elejel nem is volt baj, de az utolslass csak sikert elrontani a n nagy e. A lass kijet belecsztunk az szi sba, ahol rendesen meg kellett kdeni a kormnyal, hogy az aut ra iryba lsuk.
Az utolsk. Ekkorra m vk tudatosodott bennk, hogy itt ma nekk nem terem bab. Prtunk y autni, hogy legalb a szurkolnak produkjunk valami lvyt. Volt ahol ez sikert volt ahol nem annyira. Gyakorlatilag kaland nk teljesett az utolsk szakaszt.

El keserszjal keztk a cba, hiszen szerettk volna egy sokkal jobb rajtot venni, az elej.

Kzj a togatt a szurkolt! Legkelebb kemyebben fogjuk nyomni

Foto: DuEn


www.rallyalbum.hu

 

Togatnk:

 

 
   RallyAlbum
 

 donsok
 Rebbi heink
 Climb Dance
 Videlippek
 Versenynapt

 
   Nagy Bea rovata
   Aktuis interj/a>
 
Tovbi interj
 
   Csapatunk - AtyRacing
   Aktuis beszol/a>
 
Csapatunk versenyei
 Csapatunk képei
 Csapatunk vide
 Togatnk
 Versenyautk adatai
 
   Erdei Motorsport
 

 Céginfo
 Referenciák
 Alkatrészek
 Elad belhetaut
 Baz

 
   Kacsdi Foto
 

 Kek a 2004-es adb

 
   Csatos Foto
 

 Kek a 2002-es adb
 Kek a 2001-es adb
 Kek a 2000-es adb/a>l
 
Vogat rebbr  

 
   Rally 2000
   Esztergom Rally
 Veszprém Rally
 Budapest Rally
 Zala Rally

 Acropolis Rally

 Htkek
 
   Linkek
   Tb, mint 100 kfdi
 hazai rally oldal címe és
 rövid leírása
 
 
     
 
 
 
 
   E-mail
 

 
 

   

 
   Impresszum
   
   Kezd oldal