rallyalbum.hu: Ez az oldal nem aktív és csak kísérleti jellegű! A weblapon lévő tartalmak a nyílt Archive.org tartalomszolgáltató által vannak kezelve. A tartalomért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Az jelenlegi oldal tiszteletben tartja mások szellemi tulajdonjogait és egyéb tulajdonjogait. Az archívum megfelelő körülmények között és saját belátása szerint eltávolíthat bizonyos tartalmat, vagy letilthatja a tartalomhoz való hozzáférést, amely úgy tűnik, hogy sérti mások szerzői jogait vagy más szellemi tulajdonjogait. Ha úgy gondolja, hogy az oldalon található elérhető anyagok megsértették szerzői jogait lépjen kapcsolatba a szerkesztőkkel és haladéktalanul eltávolítjuk azokat!
      Beszámoló a EUROCAR-98 Mátra Rallye-ról: (Gyöngyös, 2003. június 28-29.) :

  - Dr. Kovács Ervin ::: Esztergomi Autósport Egyesület
 Trabant 601 ERS Gr. A1

Újra az élmezőnyben!

A gyöngyösi futamra új navigátorral érkeztem, történt ugyanis, hogy Örvájn barátunk kérésének - miszerint egy verseny erejéig szeretne beülni mellém navigátorként - eleget tettünk, illetve Hege hozta meg a nagy áldozatott, azzal, hogy átengedte a helyét.
Így indultunk el Ervin barátom első versenyére.

Első próbatétel: pályabejárás, itiner írás.
Első körben általában utcai autóval szoktam feldiktálni a pályát, ez így volt most is csak nem a legmegfelelőbb típus választottuk erre a célra, nem kis meglepetést okozva ezzel a sportbíróknak. Szóval a kispolszki nem a legjobb edzőautó. :-)
Második körben már a versenyautóval mentünk, a károlytárói gyorsaságin javítgattuk is az itinert rendesen.

Második próbatétel: Maga a verseny.

1. gyors: Károlytáró-Bagolyirtás
A szakasz eleje nem túl bonyolult egyenesek, lassítók, sima jobb, sima bal, szóval az elején csak utaztunk, a lassítók előtt néhol megtáncoltattuk az autót féktávon, de semmi említésreméltó. Majd következett a buszfordulós rész. Egy kicsit bátran sikerült elkezdeni és elég munkásra sikerült a befejezés, de ez csak jót tett a hangulatunknak. Következett a szerpentines rész, ami meglehetősen kavicsos, csúszós talajú volt. Az ilyen pályákat kedvelem nagyon. Az edzésen egy lassítóval kevesebbet írtunk fel, illetve találtunk meg, így egy kis meglepetést okozott a lassító felbukkanása.
A célban örömmel jegyeztük, hogy a 3. időt autóztuk.

2. gyors: Gyöngyöspata-Gyöngyöstarján
A pálya egy szőlőhegyen volt kijelölve, elég rövid és nem túlságosan bonyolult vonalvezetéssel. Gyakorlatilag kaland nélkül sikerült ismét a 3. időt futni.

3. gyors: Károlytáró-Bagolyirtás
Az előző köri jó teljesítményünk hatására, nagy kedvel versenyeztünk. Megpróbáltunk gyorsulni, ami sikerült is. Ismét 3. idővel, de már szorosabb különbséggel.
Ervin barátom nagyon belejött a navigálásba, hiba nélkül diktálta az itinert. Ennek tudatában, kezdett egy kicsit feloldódni. Elhatároztuk, hogy a 3. helyet kibéreljük magunknak.

4. gyors: Gyöngyöspata-Gyöngyöstarján
Mondanom sem kell ismét 3. idővel értünk célba. Egy kis kalandunk azért volt.
Felmentünk a hegyre és amikor leértünk a völgybe egy Bal 2-es kanyarban nem merten lemenni a padkára, mert az előző körben nagyon odavertük a kipufogó rendszert, így úton próbáltam fordulni, de a felhordott por és föld hatására olyan szépen elment a hátulja, hogy igencsak meg kellett küzdeni az autóval, hogy újra visszaálljunk a kívánt irányba. Remélem a nézők is jól szórakoztak, mert Mi nagyon. Mindig is szerettem keresztben autózni.

5. gyors: Károlytáró-Bagolyirtás
Utolsó kör. Mindenképpen szerettük volna megtartani a 3. helyezésünket. Sajnos elég nagy volt a lemaradásunk, így nem kockáztattunk. Ennek ellenére mint szinte az összes versenyünkön most sikerült a leggyorsabban teljesíteni a pályát, már magunkhoz képest, természetesen a 3. idővel.

6. gyors: Gyöngyöspata-Gyöngyöstarján
Utolsó gyors. Magam sem hittem el, de a rajtban olyan izgatott voltam, talán, mert idén még nem állhattunk fel a dobogóra és ott volt a lehetőség, hogy újra felálljunk rá.
A végére ezen a gyorson is javítottunk a saját időnkön és újból 3. időt autóztunk a kategóriánkban, így hát a végeredmény sem lehetett más.

A célban nagyon örültünk a sikernek!
Hihetettlen jó volt ez a hétvége minden szempontból, ez volt az idei legjobb és legélvezetesebb versenyünk.

Köszönjük a biztatást, támogatást, szurkolást!
Külön köszönet a szervizcsapatnak Viktornak és Hofinak, valamint szponzorainknak!
Nélkülük nem sikerült volna! Köszönjük!!!


www.rallyalbum.hu

 

Támogatóink:

 
   RallyAlbum
 

 Újdonságok
 Régebbi híreink
 Climb Dance
 Videóklippek
 Versenynaptár

 
   Nagy Bea rovata
   Aktuális interjú
 További interjúk
 
   Csapatunk - Atyó Racing
   Aktuális beszámoló
 Csapatunk versenyei
 Csapatunk képei
 Csapatunk videói
 Támogatóink
 Versenyautónk adatai
 
   Erdei Motorsport
 

 Céginfo
 Referenciák
 Alkatrészek
 Eladó, bérelhető autók
 Bazár

 
   Kacsándi Foto
 

 Képek a 2004-es évadból

 
   Csatos Foto
 

 Képek a 2002-es évadból
 Képek a 2001-es évadból
 Képek a 2000-es évadból
 Válogatás régebbről  

 
   Rally 2000
   Esztergom Rally
 Veszprém Rally
 Budapest Rally
 Zala Rally

 Acropolis Rally

 Háttérképek
 
   Linkek
   Tőbb, mint 100 külföldi és
 hazai rally oldal címe és
 rövid leírása
 
 
     
 
 
 
 
   E-mail
 

 
 

   

 
   Impresszum
   
   Kezdő oldal